Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 12 aprilie 2014

Poziţie

După "aventurile" recente pe care le-am avut pe Facebook (pomenindu-mă cu înjurături grosolane postate şi semnate de două persoane despre care aveam impresia că au o educaţie ceva mai bună de atât, dar şi mai multă minte), public şi aici ce am postat pe reţeaua de socializare.

Mă văd obligat să vă înştiinţez că:

- nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri);
- nu fac comerţ;
- nu fac evaluări şi expertize;
- nu fac niciun fel de intermedieri;
- nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă;
- îmi sunt indiferente numismatica/medalistica/scripofilia/antichităţile;
- nu sunt bibliotecă publică.

Singurele lucruri care mă interesează sunt informaţii despre/ şi ilustraţii (fotografii) ale unor piese deosebite româneşti (mărci sau circulaţii/francaturi) în vederea definitivării unui catalog specializat pentru perioada până la 1948.

Particip la discuţii şi răspund la comentarii, atâta timp cât acestea vizează probleme filatelice, se încadrează în limita bunului simţ şi nu conţin epitete, injurii sau afirmaţii nefondate.

Le atrag atenţia nemulţumiţilor că nu accept să mă transform într-un robot/sclav care le livrează lor la nas ştirile şi comentariile de pe reţelele de socializare. Cine vrea să fie informat să aibă decenţa minimă de a-şi crea cont pentru mediile respective şi a solicita includerea în grupurile de discuţii respective. Postările sunt publice, fiind citite de zeci de persoane. Orice tentativă de a împiedica efectuarea de postări şi/sau comentarii echivalează cu cenzurarea opiniilor şi este inacceptabilă.
Dacă cele întâmplate recent au fost cauzate de neînţelegeri, aştept scuzele persoanelor vizate. Până atunci, orice colaborare cu domniile lor este suspendată.

Mă folosesc de acest prilej şi pentru a le atrage atenţia celor care scot la imprimantă şi vând colecţionarilor din cluburi articolele publicate gratuit de mine pe blog că activitatea lor poate lua forme penale dacă mai continuă această acţiune ilicită.

Le mulţumesc anticipat celor care înţeleg cele enunţate mai sus.
La acest articol comentariile sunt suspendate.