Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Bani frumoşi pentru o acumulare de coliţe

Este al doilea lot de coliţe româneşti vândut în ultima săptămână pe eBay de către un negustor german. Văzând preţul obţinut pentru această acumulare (1711 euro, după 35 de biduri), mă tot întreb unde mama lu' proces verbal este criza aia teribilă şi pe unde se ascunde acel sfârşit groaznic al filateliei proclamat continuu de câţiva ţuţeri, dacă pentru astfel de maculatură se aruncă ditamai grămada de bani!
Vă las aici câteva imagini.


Lotul a fost însoţit de mult mai multe imagini, vreo 80 în total. Am muncit puţin în folosul vostru şi am realizat un PDF cu toate imaginile (7,5 MB ca mărime), ca să vă puteţi face o părere. Îl puteţi descărca de aici.
Ca să nu mai îmi spună cineva că în imagini parcă este un covor turcesc ca cele din RO (hi hi!...), ID-ul vânăztorului este svenny_foto, înregistrat în Germania.

2 comentarii:

  1. ...este un covor asemănător și la mine acasă
    și nu eu sunt vânzătorul :)

    RăspundețiȘtergere