Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 11 martie 2013

O mână întinsă spre tine

Fii mulţumit că poţi simţi, că poţi mângâia, că-ţi poţi şterge sudoarea de pe frunte!

Împreună-ţi mâinile şi dă un semn, un gând şi o rugă.

Şi gesturile..., oare le-ai numărat vreodată?

Puterea simbolului? Ai încercat-o?

Merge şi o glumă, nu?

Dă-mi-le!...

...sau ţineţi-mă strâns.

Simţi?

Ooops!

Grijă mare...

La psiluneli au mai venit şi Scorpio, dor, Griska, vavaly, Gara pentru doi, carmen pricop, roxana, Dictatura Justiţiei, La Fee, almanahe.

10 comentarii:

  1. Două palme,
    ritm sacadat.
    Nu-s peste faţă,
    nu-s peste fes..e
    semn că te-am apaludat.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) te-ai gândit bine și îmi place mult. dar nu îți spun care este favorita mea! he, he...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciodată nu este concurs atunci când dăruiești... nu-i așa? mâini întinse...

      Ștergere
    2. În niciun caz concurs. E doar dar.

      Ștergere
  3. Miao, sunt eu, motanul Grişka, şi-mi plac toate pozele, să ştii!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa colectie de poze pentru o asa tema. imi plac toate :)

    RăspundețiȘtergere