Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 16 februarie 2013

Duzina de cuvinte

Timpul înseamnă frământare, căutări, zbatere şi încercări, cu un echilibru greu atins între suişuri, coborâşuri şi nesfârşite întrebări care au doar un răspuns vremelnic. Ţi-e frică de blazare, vrei să păstrezi o minimă exigenţă în tot ce ţi-ai propus, paşii să-ţi fie precum un şir de nestemate, ţelul îţi stă înainte şi trebuie să fii puternic, să păstrezi acel balans între bine şi rău. Simţi fiecare anotimp cum trece şi cum îţi fură din suflet amintiri desprinse din copilărie. Vrei? Asta nu te întreabă timpul, el doar trece, trebuie să-l iei de mână şi să-l ţii strâns, nu ai altfel cum. Nu-ţi rămâne decât să-ţi imaginezi o frumoasă dimineaţă în care să scoţi din buzunar o cheiţă de chihlimbar şi să descui fereastra cu vedere către soare.



Psi este cea vinovată de "duzina de cuvinte". S-au mai jucat cu duzina dor, tibi, carmen pricop, anacondele, altcersenin, cita, Mitzaa, Scorpio, abisuri, Vero, Dictatura justiţiei, tibi (care munceşte de două ori), La Fee, roxana, Some Words, lili3d (sper că n-am uitat pe nimeni; actualizez).

20 de comentarii:

  1. pentru că întrebai, max, a ieşit surprinzător! miez profund, oare pentru că roy khan are vocea aceasta inconfundabilă, stârnitoare de gânduri? sunt unul dintre cei care regretă mult retragerea lui.
    şi revenind la timp... chiar şi ţinându-ne strâns de el tot ne fuge, ni se risipeşte. pentru că poate. pentru că suntem prea legaţi de concret, de material, visându-ne nemuritori, invincibili.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără să vreau m-am gândit la personajul trecut ieri la cele veşnice. Cel care a spus ceva de genul "îngropaţi-mă în picioare, cu mâinile afară, ca să vadă toţi că n-am luat nimic cu mine".
      De rămas, nu rămâne nimic. Poate doar câteva amintiri care se estompează şi ele cu timpul, dispărând apoi.

      Ștergere
  2. nu "te întreabă timpul, el doar trece, trebuie să-l iei de mână şi să-l ţii strâns, nu ai altfel cum"... merge mai departe. Nu stiu ce varsta ai dar pot sa certific ca este exact ce imi spun si eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi..., am cam terminat cu planurile de viitor, am lăsat tinereţea în urmă. E doar ceea ce simt.

      Ștergere
  3. Spune-mi ca ai cheița de chihlimbar și că mi-o împrumuți și mie într-o dimineața :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aş vrea şi eu să am cheiţe, una pentru timp, una pentru adevăr, una pentru bunătate... Multe, multe! :))
      Cred că nu le găsesc decât în imaginaţie.

      Ștergere
  4. Inteleg ca in alte "vieti" n-o sa avem parte de notiunea asta de timp, n-o s-o simtim.
    Si eu as vrea cheita pentru adevar dar nu stiu daca l-as putea pricepe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cheiţele acelea sunt mai valoroase decât orice nestemată. Pate vor fi pe undeva, nu ştiu dacă "dincolo", că de-acolo nu s-a întors nimeni să povestească.

      Ștergere
  5. Astăzi ne-ai dezvăluit un colțișor mai mare din sufletul tău și am văzut, cu toate că nu-s pasionată de timbre, că suferi la fel ca și mine de trecerea timpului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sufăr pentru că simt că nu apuc să fac tot ce mi-am propus.

      Ștergere
  6. Pentru mine, timpul a devenit sta-TIC-TAC.
    Nu mai fac planuri de viitor şi sînt într-un veşnic Carpe Diem. Cum spunea poetul? Nu spera şi nu ai teamă, ce e val ca valul trece...
    Nu muncesc întotdeauna de două ori. Se întîmplă şi să trag chiul dublu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu-mi mai fac planuri. Poate decât să mai las câte ceva în urmă.
      Recunosc şi eu, uneori trasul chiulului e ceva bun şi plăcut! :)))

      Ștergere
  7. Ce frumos ar fi sa avem o astfel de cheita de chihlimbar... :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi, întotdeauna mi-am dorit una. Dar n-am găsit-o până acum. :)

      Ștergere
  8. "Simţi fiecare anotimp cum trece şi cum îţi fură din suflet amintiri desprinse din copilărie." Mi se întâmplă să îmi amintesc câte ceva ce credeam că am uitat, şi e ca şi cum aş fi găsit una dintre cheiţe... se aprinde soarele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare căutăm cheiţa aia fermecată. Unii sunt mai norocoşi, dar alţii nu.

      Ștergere
  9. Mi-a plăcut mult cugetarea ta despre timp. Şi mi-a plăcut şi muzica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc frumos, nu pot decât să mă bucur. Tărâmul cuvintelor este pentru mine încă ceva nou.

      Ștergere
  10. O cheie care descuie timpul către lumină...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că facem şi noi precum fluturii: ne îndreptăm spre becul care răspândeşte lumina.

      Ștergere