Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 7 februarie 2013

"Carmol - cea mai bună fricţiune"

Aceasta este o reclamă care mi-a plăcut, reclamă pretipărită pe un plic de corespondenţă.


Chiar dacă nu sunt foarte rare, plicurile de acest gen sunt căutate pentru parfumul lor de epocă. Din punct de vedere poştal nu este o corespondenţă deosebită sau rară, ci doar o recomandată internă relativ comună.
Mărcile uzuale care constituie francatura sunt perforate (sau cu "perfin" - ca să mă conformez modei actuale).
Plicul a fost vândut pe un portal online cu 54 dolari (nu ştiu ce l-a atras pe doritor la plic pentru banii ăştia, eu i-aş fi folosit pentru mărci mai vechi). Gusturile nu se discută  însă.

4 comentarii:

  1. minte reclama asta, zice că-i de vânzare pretutindeni. eu am întrebat la Altex şi nu aveau ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, da, şi bunică îi făcea lui bunicu', mama lui tata, la noi n-a mai ajuns tradiţia, avem Coldrex :))

    RăspundețiȘtergere