Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 4 februarie 2013

Altă licitaţie în avanpremieră

Sfârşitul lunii februarie şi începutul lunii martie aduc încă o serie de licitaţii, o parte fiind anunţate deja, iar cataloagele fiind publicate.
Vă prezint acum doar două piese care mi-au plăcut (am eu ce am cu Levantul), dar în afara lor mai sunt şi altele, inclusiv scrisori româneşti clasice şi postclasice.

Ambulanţă maritimă frumoasă şi clară, pe o ilustrată expediată în 1909 din Constantinopol la Bucureşti, francată cu o marcă turcească de 20 paras.

O ştampilă care nu este deloc comună - COSPOLI PORT, pe o ilustrată expediată în 1911 din Constantinopol în Germania.

Voi reveni asupra acestei licitaţii, deoarece doresc să prezint şi câteva piese clasice româneşi.

2 comentarii:

  1. Cum apar dantelaturile rare,foarte rare etc?E vreo greseala in tehnica de perforare?Si cum ajung sa intre in circuitul postal? Am cautat niste informatii pe internet dar nu am gasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris mai demult despre asta.

      http://romanianstampnews.blogspot.ro/2011/09/dantelurile-marcilor-bucuresti-i-si-ii.html

      http://romanianstampnews.blogspot.ro/2011/09/dantelura-marcilor-putina-inginerie.html

      Mai sunt şi alte articole în care am făcut referiri la varietăţile de dantelură. Inclusiv la danteluri falsificate (care sunt destule, din nefericire).

      Ștergere