Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 26 aprilie 2012

Ne pregătim recolta, da?

Prima dată ne uităm la bobocei, apoi mai vedem noi...


27 de comentarii:

  1. Aiaiai, ce micuti sunt, si ce aducatori de miresme si bucurii se vor dovedi mai pe la toamna... Te pricepi si la asa ceva, Max?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt un expert, dar apreciez ce iese din cei câţiva butucei din propria grădină.

      Ștergere
  2. Uii ce frumos! Sa creasca mari si sanatopsi si apoi..vin :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sa vezi cand s-or face ei mari :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Max!
    Îmi place parfumul florilor de
    viță de vie!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ehei, până la recoltă ne gândim între timp la...sarmale fragede cu frunză nouă fierte pe vatră la foc mic şi în oală de lut...Servite apoi cu smântână, iaurt şi mămăligă aburindă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai gusturi alese, Marco dragă..

      Ștergere
    2. Mulţumesc, dragă Anastasia!Dar de toate astea ne bucurăm numai sub ascultarea îndemnului: "in hoc signo vinces!"

      Ștergere
    3. Mă faceţi să-mi plouă în gură... :)))

      Ștergere
  6. poate mă inviţi la un pahar de vin cândva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cea mai mare plăcere, Călin! Să te prind prin Capitală numai... :)))

      Ștergere
  7. Acum am verificat: asa este !
    Eu urmaresc mai mult ciresul si alunii; strugurii mei, aflati spre Turda-Averescu, aduna prea mult smog in indelungata lor devenire...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îi am în grădina proprie. Doar câteva corzi, acolo, pentru o boltă simplă.

      Ștergere
  8. Viţă de vie înflorită! Foarte frumos. Deja ne gândim la recolta bogată şi la parfumul de mst proaspăt. Dă Doamne! :-)

    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu a înflorit, sunt doar mugureii. Dar ai dreptate, acelaşi lucru îl spun şi eu, chit că nu-i prea multă viţă: Dă Doamne! :-)

      Ștergere
  9. SALVE !,
    Rog URGENT locația acestei VII ... pt.volumul în pregătire
    PITORESCA.RO (http://stops-caleidoscop.blogspot.com ), fotografii sugestive din ROMANIA, cu haiku-senryu de STOPS. La splendida captură expusă de Dvs. dedic :
    MAXimaFILIE -
    să-i crească valoarea
    la ... deGUSTIBUS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe undeva prin Bucureşti, România.
      Mulţumesc pentru apreciere.
      Nu sunt un amator de maximafilie, chiar dacă ţine tot de timbre.

      Ștergere
  10. Bine că ai început de acum cu pregătirile :)!
    Sunt frumoși și vor fi tot mai frumoși !
    Mai ai puțin de așteptat până la recoltă,dar va merita cu siguranță!
    Să-ți fie recolta bogată !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Când se vor coace, îi voi poza din nou! ;)

      Ștergere