Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Poveste parfumată: Dor de munte

Poate că doar nişte ilustrate de la munte nu ar crea un sentiment deosebit privitorului. Aşa că am ales ceva ce numai adevăraţii pasionaţi de munte fac: alpinism...


"Povestea parfumată" a fost iniţiată de Mirela. În fiecare săptămână, subiectul este ales de câte un participant.
Au mai scris pe aceeaşi temă Lili, Shayna, Lolita, Rokssana.

50 de comentarii:

  1. Super ilustrate si da ..acum mi-ai facut si mie chef de munte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot să nu remarc latura umoristică a celor postate: "ohne Höschen wär's noch netter!"
    Jawohl, sehr schöne Aussichten! Vielen Dank, geehrter Max Peter!

    RăspundețiȘtergere
  3. As spune, chiar daca nu e zapada peste tot, ca este o postare White Saturday! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ii admir pe cei care iubesc muntele intr-atat incat sa dea piept cu el...

    sunt cateva ilustrate funny rau de tot...asa cum e si ultima :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos le-ai pus laolalta ! :) Sfarsit de saptamana linistit si parfumat iti doresc ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. fascinata de munte,dar niciodata n-am urcat foarte mult...in tinerete am mai mers in drumetii,dar niciodata n-am carat un rucsac si niciodata n-am dormit in cort...

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasa aceasta pasiune! dpmdv e o pasiune nebuna dar care aduce mari satisfactii:). seara faina Max!

    RăspundețiȘtergere
  8. o,da... ce ierni am prins... ce creste... ce peisaje... trecut-au anii..! (am făcut alpinism)

    RăspundețiȘtergere
  9. Fascinante imagini! Îmi place mult muntele şi am făcut destule drumeţii prin locuri de vis. În ultima vreme...mai puţin, dar îmi tot amintesc de călătoriile de odinioară. Alpinism n-am încercat, dar îi admir pe temerarii care cuceresc astfel muntele!
    Numai bine, Peter!

    RăspundețiȘtergere
  10. Parca ma ia asa cu frig. Zapada, brrr ... Inca n-am aprins focul in seara asta, acuma ma duc sa aranjez lemnele. O seara frumoasa, Max !

    RăspundețiȘtergere
  11. Punct ochit, punct lovit pentru un alpinist care şi-a cam pus ghetele în cui ...
    Am privit avalanşa de imagini cu sufletul mai mult decât cu ochii!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cris-Mary: Păi dă mâine o fugă, ce mai aştepţi? :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristi: Îmi place! "White Saturday" - e chiar interesant! Mulţumesc! :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Pandhora: Tocmai de aceea le-am şi pus, parcă dacă mă amuz de unul singur nu are farmec... :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Alm: Îţi mulţumesc tare mult, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  16. Rokssana: Lasă că am fost eu şi pentru cei care n-au apucat... Să vezi ce frumos este în cort în februarie, mai ales când vrei să ieşi şi constaţi că te-a acoperit zăpada! :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Geanina: Se spune că pasionaţii au şi un dram de nebunie în ei...
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  18. Anastasia: Atunci poate îţi spune ceva Valea Cernei, dacă ai ajuns pe-acolo... :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Alexandru: Alpinism curat n-am făcut nici eu decât de nevoie (odată chiar era să o păţesc!), dar de urcat, am fost de mai multe ori. De acolo, de sus, parcă altfel vezi lumea.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dani: E clar, la voi e mult mai cald ca aici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Doru: Cel care trebuie să mulţumească eu sunt!

    RăspundețiȘtergere
  22. Marco Polo: Eu sunt cel care trebuie să mulţumească, stimate domn!

    Văd că am păţit-o iară, vedeam comentariul dvs. pe mail, dar nu-l vedeam pe blog, ajunsese iar unde nu trebuie şi l-am adus înapoi manual. De aceea răspunsul meu a întârziat puţin.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce dor de munte, de vacanță! Cu siguranță, nu există temă la care dumneavoastră să nu aveți câte o colecție impresionantă de imagini cu care ne încântați mereu!...
    Weekend plăcut! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Alpinismul este pentru temerari! Şi da, doar adevăraţii împătimiţi îl practică! Încântătoare imaginile ca de obicei! Un regal închinat muntelui!
    Duminică plăcută! :-)

    RăspundețiȘtergere
  25. Sara: Mă bucur că ţi-au plăcut! Există şi teme "imposibile", pentrucă nu s-au făcut ilustrate chiar pentru orice... :))
    Îţi mulţumesc frumos şi îţi doresc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  26. Lolita: Ai dreptate, pentru a practica alpinism îţi trebuie multă, multă tărie..., dar şi pasiune!
    Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi place alpinismul...in ultima perioada as putea spune ca intr-un fel asta am facut si eu, m-am tot straduit sa escaladez un munte. Si am reusit!

    RăspundețiȘtergere
  28. lunapatrata: Cred că ai făcut un lucru extraordinar, îi spuneam Lolitei ceva mai sus, citeşte răspunsul meu.
    Îmi pare rău că nu pot face în Blogger ce merge în Wordpress, dar tot îţi las un link:
    http://www.youtube.com/watch?v=sLclgfaC5io

    RăspundețiȘtergere
  29. Salve Max !
    Max , să nu-ţi treacă prin gând să te laşi de blogerit !
    Ceea ce admir foarte mult la tine este faptul că răspunzi tuturor !
    100 de ani lui romanianstampnews !
    Andrei , V.D.

    RăspundețiȘtergere
  30. De obicei ma chinuie hipoxemia inca de la poalele muntelui, deci cataratul n-a intrat vreodata in discutie.
    Dar cardurile sunt faine, mai ales cea cu fetitele in rochite portocalii.

    RăspundețiȘtergere
  31. Andrei: Aşa este civilizat, să răspund oricui. Uite că n-aş putea garanta chestia cu bloggingul. Ce te faci dacă îmi găsesc o altă ocupaţie?

    RăspundețiȘtergere
  32. Neuroanchiloza: Pentru că sunt haioase le-am pus şi eu...

    RăspundețiȘtergere
  33. Absolut deosebite!
    iti dai seama ce temerari, cataratorii de la inceputuri?

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna Max Peter, in primul rand te rog sa ma scuzi ca vin atat de tarziu, dar chiar si azi am mult de lucru, asa e cand trebuie sa termin o lucrare!
    E superba postarea ta si cat se poate de sincera! Are si monumental, dar si frumos, are si suficient umor, dar si incordarea cataratorului, are si culoare si rafinamentul monocromiei grafice...Are tot ceea ce muntele ofera cu generozitate: inalt si abis, senin si minunatie! Foarte frumoasa colectie, te felicit si iti multumesc.
    A sosit vremea sa te rog sa propui tu o tema pentru saptamana viitoare. Nu conteaza ce este, Povestea parfumata se preteaza la orice tema care are subiect luat din viata si parfum binefacator!
    O duminica frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Impresionante imagini. Uneori e mai greu să cobori, decât să urci muntele.

    RăspundețiȘtergere
  36. Cleo: Pentru orice început există acei "primii", ce ne-am face dacă aceşti aventurieri nu ar exista? :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Mirela P.: Ei, aşa am fost şi eu până acum câteva zile, aveam "dead line" pe care trebuia musai să-l respect! Aşa că ştiu cu ce se mănâncă... :))
    Îţi mulţumesc pentru apreciere!
    La alegerea unei teme cred că am o mare problemă, pentru că habar n-am ce-aş putea propune pentru a nu pune în dificultate pe cineva. Şi parcă tot m-aş gândi la ceva: ce-ai spune despre o temă mai vastă, mai generoasă, precum "Pictura"?

    RăspundețiȘtergere
  38. innerspacejournal: Aici să ştii că ai mare dreptate, eu am păţit-o!
    Îţi mulţumesc pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce amuzante sunt unele carti postale :)) si ce interesante sunt cele care prezinta echipamentul alpin din secolul trecut!
    Faina selectie! si ca de obicei, esti perfect în tema ;)

    RăspundețiȘtergere
  40. CARMEN: Îţi mulţumesc frumos! Pe cele amuzante le-am ales special, nu vreau să râd singur... :))

    RăspundețiȘtergere
  41. Max Peter, eu sunt foarte incantata de subiectul ales, Pictura. Voi posta tema, doar un pic ajustata pe tema povestii parfumatw: Parfum de tablouri! Multumesc, chiar acum voi anunta pe blog tema propusa, fiind foarte frumoasa.
    Sa ai o saptamana frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Mirela P.: Înseamnă că am nimerit-o! Bineînţeles că orice ajustare e binevenită, pentru a putea participa cât mai mulţi eventual doritori.
    Îţi mulţumesc, şi eu îţi doresc o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  43. privind colectia ta mi-am potolit un pic dorul de duca spre inaltimi

    RăspundețiȘtergere
  44. Adriana: Deci sunt bune la ceva şi imaginile acestea... :))

    RăspundețiȘtergere