Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

1pe2 » Păzea! Poşta Română fură!

1pe2 » Pazea! Posta Romana fura!

Este articolul de pe blogul 1pe2 spre care duce linkul de mai sus. Cu o fotografie a "probei".
Totuşi, de ce nu se iau măsuri împotriva vinovaţilor? Aude cineva?

4 comentarii:

  1. Sunt monitorizate toate site-urile, sigur o sa vada cineva.

    RăspundețiȘtergere
  2. pictoras: e un fapt notoriu ca Posta Romana fura iar potrivit dreptului in vigoare faptele notorii nu trebuiesc dovedite...Am doua plangeri penale pentru violare de corespondenta (atentie cand vi se fura plicul/coletul sau din plic sau colet infractiunea nu este de furt si cea de violare de corespondenta) Deci mai corect ar fi "atentie Posta violeaza....corespondenta"
    Ce se poate face? fiecare dintre noi poate schimba sistemul, asa ca daca vi se intampla ca posta romana sa vileze coresondenta...plangeri penale la greuuu. De-abia astept sa imi dea vreun lucrator de Politie un NUP si procuroru sa confirme(neinceperea urmaririi penale) ca sa chem si eu in instanta unu mai mare din Posta Romana care sa dea cu subsemnatul si cu declaratul, sa ii mai fac si niste cai de atac, sa il tin vreo trei ani prin tribunale...sa vezi dupa aceea ca nu mai inchide asa usor ochiu la violari

    RăspundețiȘtergere
  3. Pictoraş: E o alternativă, dar îţi trebuie pentru asta două lucruri: bani (pe care ai toate şansele să nu îi mai recuperezi), şi nervi de oţel.
    Eu voi reveni cu nişte recomandări, pentru că am de gând să creez o pagină la blog în care să postez piese furate odată cu corespondenţa sau coletele. Am primit cereri de la câţiva cititori în acest sens.

    RăspundețiȘtergere