Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 14 august 2011

O invitaţie pentru toată lumea, la Blogatu

Se conturează un nou proiect în blogosfera românească: Cartea blogurilor. Iniţiator este Blogatu, de care nu cred că nu aţi auzit. Aşa că, dacă aveţi ceva de spus, ceva care poate să-i ajute pe colegii noştri din blogosferă, stă în putinţa voastră să o faceţi.

12 comentarii:

  1. am vizitat Cartea blogurilor, cred ca este un proiect interesant, de aceea in curand voi sustine si eu demersul...cred ca este in beneficiul tuturor...O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc Tamy, poate că ne va fi la toţi de ajutor. Cred că fa fi destul de citită şi de către cei care se ocupă cu social media, pentru cine este interesat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca voi sta deoparte ca o lașă ce sunt
    :D
    cartea blogurilor va fi editata si scoasa la vanzare in librarii? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hapi2233: Este pentru cine vrea şi poate, bineînţeles. Din câte am citit la Blogatu, va fi distribuită în format electronic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur o sa intru sa citesc si eu sa vad despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  6. minoki: Dacă timpul îţi permite, e păcat să nu împărtăşeşti experienţa ta, atâtă cât ai. Poţi beneficia de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M.: Am pus linkuri, aruncă un ochi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vera: Eu văd problema ca un potenţial auto-ajutor, deoarece poţi beneficia de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  9. am trecut si eu pe acolo...da...pentru cei care sunt foarte interesati de promovoarea blogului lor este o idee buna...dar am observat ca inca nu functioneaza...sau nu ma descurc eu...
    o sa mai trec...sa mai aprofundez....

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhora: Poţi să scrii articole atât acolo, cât şi pe blogul tău. Citeşte articolul lui, către care am pus eu linkul. Nu cred că este greu.

    RăspundețiȘtergere