Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 22 august 2011

Mi-a mai crescut blogroll-ul

Deşi îmi propusesem să mai fac câteva schimbări prin blogroll încă de săptămâna trecută, abia acum am prin puţin timp liber să mă ocup şi de partea organizatorică.
Văzusem câteva bloguri care mi-au plăcut, pe timpul "incursiunilor" ocazionate de "Miercurea fără cuvinte". Le inclusesem în lista mea de fluxuri RSS urmărite în Google Reader. Pe câteva le inclusesem mai demult în blogroll, dar acum am inclus tot ceea ce urmăresc.
Mai pe scurt, mi-am îmbogăţit lista de prieteni virtuali, nu am scos pe nimeni din vechea listă.
Tuturor le mulţumesc pentru articolele pe care le publică.

14 comentarii:

  1. eu una ma bucur ca intr-o buna zi ai poposit pe blogul meu atras de un pahar de rom...si ma bucur si mai mult ca am descoperit aici la tine o lume inedita si o persoana calda care are pentru fiecare un cuvant potrivit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora: Mă măguleşti. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. pandhora mi-a luat cuvintele. Și eu îți mulțumesc pentru...tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera: EU trebuie să vă mulţumesc la toţi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru adaugare in lista ta, ma bucur ca ai gasit in paginile blogului lucruri interesante. Multumesc si pentru faptul ca impartasesti cu noi pasiunea ta pentru filatelie, un domeniu rar...

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca M.: Şi eu îţi mulţumesc foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai ce facem acum, ne tot multumim asa...? Eu spun doar ca ma bucur ca ne-am gasit unii pe ceilalti. :) E suficient?

    RăspundețiȘtergere
  8. Si al meu (blogroll) e destul de grasun.
    Dar azi am scos pe cineva cu care chiar nu aveam nimic in comun.....doar ca ne stiam de pe FB . Eu sunt de vina ca am adaugat din "inertie" deci mi-am incalcat un principiu
    Acum il voi ruga sa ma scoata din blogrollul lui, desi nu era un schimb de linkuri.....

    RăspundețiȘtergere
  9. Shayna, eu ştiu ce am de făcut. E un lucru care se învaţă, probabil că va veni şi momentul în care am să mai încep să şi scot din blogroll, că aşa-i viaţa...
    Eu ce am în listă chiar vizitez şi citesc (cred că cel puţin de mine te-ai convins că nu vorbesc prostii la faza asta).

    RăspundețiȘtergere
  10. hapi: Am obiceiul să urmăresc ceva timp un anumit blog, să văd dacă-mi plac articolele. Abia după aceea îl trec în listă, uneori chiar fără să anunţ autorul. Atât timp cât are blogul public, bănuiesc că de aceea l-a făcut, să-i fie citit, nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ar fi trebuit sa urmaresc si eu mai mult timp un blog inainte sa il trec in lista.....
    Sunt impulsiva, that is :)
    Nu imi place sa tin bloguri care se actiualizeaza odata la 2 luni...cu un articol la care nu am ce sa spun.......
    cu ceva ce nu ma reprezinta deloc, ba chiar e total diferit de axa mea de interes.......

    RăspundețiȘtergere
  12. hapi2233: Probabil că şi eu, dacă voi vedea un blog că are un articol la două săptămâni şi nicio altă activitate, îl voi scoate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am descoperit aici, la tine, o lume fascinantă, de care...cam uitasem. În vremurile copilăriei începusem şi eu să colecţionez timbre, dar... a trecut copilăria cu pasiunile ei frumose. Mă bucur să văd pe această pagină atâtea frumuseţi!
    Cu bucurie te-am adăugat la blogroll-ul meu!

    RăspundețiȘtergere
  14. Alexandru: Îţi mulţumesc!
    Unele pasiuni nu mor niciodată...

    RăspundețiȘtergere