Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 11 iunie 2011

Aloooo! Învăţământul! Noi pe unde suntem, bre?!

Mai devreme îmi parcurgeam lista de ştiri şi dau peste o chestie interesantă pe blogul unei domnişoare de peste Gârla Mare. Zice ea:

"During college I took a multimedia class. There we used Adobe Flash and created several 2D animations and Flash games. I can say that even if I’m not that good with graphics and design, I can sure as hell create a Flash game and animate your stick man".

Puştiul meu (care a încheiat socotelile cu liceul cam de mult) mi-a mai spus de una-alta, cam ce (nu) făceau prin şcoală, aşa că am ieşit afară şi am dat adunarea la puştii de prin vecini, spunându-le ce-am citit şi luându-i la-ntrebări.

– Băh, băieţi, ce mai învăţaţi voi pe la şcoala aia, mânca-o-ar vaca de şcoală, pe la orele de info?

– Noi? Dirigenţie!
– Iar noi ne omorâm cu Pascal şi cu Visual FoxPro.
– Da' Flash n-aţi făcut niciodată?
– Uau!!! De unde? Ne mai jucăm cu el, când prindem netu', că nu ne lasă c-a luat directoarea ruteru'! Da' la noi a venit o profă să ne-ntrebe cum deschide Ixplorăru': Start, Programs.... şi-am văzut că voia să pună mausu' direct pe ecran!...

Halal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu