Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 13 mai 2011

Al 25-lea Congres al UPU

Recent au fost date publicităţii primele detalii despre viitorul congres al Uniunii Poştale Universale. El va avea loc între 24 septembrie şi 15 octombrie 2012, urmând a fi găzduit de Qatar Natonal Convention Centre, în Doha.




Centrul de conferinţe a fost realizat de arhitectul japonez  Arata Isozaki, se inaugurează în cursul acestui an şi dispune de o suprafaţă expoziţională de 40.000 mp, putând găzdui până la 4.000 de oaspeţi. Complexul dispune de o sală polivalentă cu 2.300 de locuri, trei amfiteatre, 57 de săli de conferinţ, facilităţi de cazare, precum şi infrastructură media şi de comunicaţii de ultimă oră.

La congres vor participa circa 2.000 de delegaţi din 191 de ţări.

Să nu mă întrebaţi cine va participa din partea României. Este încă prea devreme până la...

4 comentarii:

  1. Buna seara,Max!
    Nici nu stiu unde sa va scriu personal.Oricat am incercat,n-am reusit sa gasesc pe blog o adresa de mail unde sa pot comunica dumneavoastra,bineinteles,fara sa fiu obositor.Am o gramada de intrebari,dar mi-e rusine sa le pun pe prima pagina.Nu prea se potrivesc cu subiectele tratate de dumneavoastra...
    In seara asta va deranjez doar cu o problema.Am gasit emisiile complete de timbre romanesti pentru anii 2002-2018 pe site-ul UPU,acolo unde m-ati indrumat dumneavoastra...Pot fi gasite in alta parte date despre emisiile din anii precedenti?Pe perioada 1990-2002 sau emisiile din timpul comunismului?De ex.undeva unde sa spuna..."Anul 1973,65 de timbre emise,1974,88 de timbre emise..."
    Altfel,cum as putea colectiona,daca nu am niste informatii temeinice?
    Ca orice colectionar incepator,sunt atras de estetica,de culori,de serii,de catalogare exacta.Valoarea timbrelor in sine(vechi sau noi) are mai putina importanta pentru mine.Cumpar,nu vand.Imi place cultura pe care o capeti studiind pana si cea mai simpla marca filatelica.Sper sa ma intelegeti.Ati vazut destui ca mine...Am nevoie pentru inceput de informatii precise,tehnice in privinta emisiilor romanesti(aici,in Belgia,unde ma gasesc,am adunat si timbre belgiene,dar sunt un pic nationalist :),imi plac ale noastre,romanesti...
    Ca sa n-o mai lungesc si sa nu va pun rabdarea la incercare...
    Unde as gasi deci,asa informatii precise ca cele de pe UPU?Unde sa caut?De unde sa incep?
    Multumesc mult,mult pentru orice informatie care mi-ar fi de ajutor!
    Cu multa simpatie si stima,Florian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara,

      Astfel de informaţii se regăsesc în cataloagele filatelice.
      Din nefericire, nu există un catalog românesc actualizat (la zi). Dar se pot utiliza cataloage internaţionale, de exemplu:

      - Catalogul Michel (german):
      http://www.briefmarken.de/michelshop/de/online-bibliothek

      - Catalogul SCOTT (american, lb. engleză):
      https://www.scottonline.com/

      - Catalogul Yvert&Telier (francez):
      https://www.yvert.com/CT-1269-catalogues-de-cotation-du-monde.aspx

      - Catalogul Stanley Gibbons (britanic):
      https://www.stanleygibbons.com/publications-supplies/stamp-catalogues

      Unele dintre aceste cataloage au şi versiuni online, sunt însă cu plată. Şi cataloagele sunt destul de scumpe, dar filatelie fără bani nu se prea poate face.

      Se pot procura gratuit cataloage mai vechi (care au ieşit din perioada de protecţie a drepturilor de autor), dar nu ştiu în ce măsură ar ajuta un începător.

      Cred că în localitatea dvs. ar putea funcţiona un cerc sau club filatelic, încercaţi o căutare pe net, sau întrebaţi la un oficiu poştal (cred că cei de acolo ar putea să vă dea mai multe informaţii). La un astfel de club este posibil să găsiţi şi un catalog de vânzare.

      Un catalog online destul de bun se află aici:
      http://www.romaniastamps.com/
      Faceţi click pe primul buton de sus, din stânga. Nu are preţuri, are însă ilustrate toate timbrele.

      Mă puteţi contacta pentru alte informaţii la adresa:
      maxpeter.stampnews (at) gmail dot com (cred că o înţelegeţi, nu vreau să o scaneze tot felul de roboţi ca să mă umple de spam).

      Citiţi şi ce scrie cu roşu, sub poza de antet: eu nu fac niciun fel de comerţ, nici nu vând, nici nu cumpăr.

      Ștergere
    2. Multumesc,Max!Informatiile au fost utilissime!O sa procedez exact cum m-ati sfatuit!Mi-am aruncat deja o privire pe romaniastamps si cred ca detine exact materialul necesar...
      O sa apelez cu incredere si alta data la dumneavoastra!Grazie di cuore!

      Ștergere