Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 7 martie 2011

Supratipar dublu

Am observat piesa mai devreme. Nu este ceva comun, în niciun caz. Pentru că, dacă stau bine şi mă gândesc, nu ştiu dacă am văzut-o de mai mult de trei ori în 30 de ani (ce-i drept, nu prea mă dau în vânt după perioadă, fiind pentru mine cam recentă, dar erorile nu prea le-am ocolit nici la perioada Republicii).


(Faceţi click pe imagine, pentru mărire).

Ştie cineva mai multe?

3 comentarii:

  1. Da, ştiu!
    N-am cum să pun imaginea pe blogul dvs. O pun pe al meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă foarte mulţumesc! Deabia aştept să o văd!...

    RăspundețiȘtergere
  3. În urma unei "interpelări" telefonice, trebuie să fac precizarea (pe care n-am făcut-o în articol) că piesa cu pricina nu îmi aparţine, am văzut-o pe un site de licitaţii on-line.

    RăspundețiȘtergere