Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Un blog nou?

Da. Un blog nou. Şi mi-a trebuit ceva timp să mă hotărăsc să-i dau drumul.
Nu ştiu cât timp mă va ţine ocupat, după cum nu ştiu cât de des voi face postări.

Ce îmi propun? Să dezvolt un mijloc de comunicare între membrii unei comunităţi mici. Fără pretenţii de trafic excepţional (pentru că nu este cazul pentru domeniul de nişă ales).

După cum s-ar deduce din imaginea de mai sus (pentru cei ce ştiu ce înseamnă), blogul este destinat filateliştilor. Ştiu că nu sunt eu primul şi nici că nu-s mai "cu moţ" faţă de alţi colecţionari sau alţi deţinători de bloguri sau pagini de internet cu subiect filatelic. Poate că am ceva mai multe cunoştinţe în domeniu faţă de unii dintre colegi şi vreau să dovedesc acest lucru (sunt modest, nu-i aşa?). dar ce mi-am propus este ca experienţa mea să îi poată ajuta pe cei ce sunt mai la începutul drumului.

Lăsând gluma la o parte, trei sunt domeniile principale la care doresc să mă refer:
• filatelia tradiţională;
• istoria poştală, cu precădere cea românească sau a poştelor străine care au funcţionat pe teritoriul românesc;
• noţiuni legate de evaluarea şi comercializarea pieselor filatelice.
 Dacă voi reuşi sau nu, rămâne de văzut. Probabil că voi fi "tras de mânecă" de unii, înjurat sau, dimpotrivă, lăudat de alţii, deocamdată acest lucru nu are importanţă. Ceea ce mi-am propus (ca obiectiv de comunicare) este să nu deformez informaţia şi să fiu cât mai obiectiv. Polemica va fi binevenită, dacă va avea ca obiect cercetarea filatelică. Dacă vrea cineva să ia în discuţie numele unei persoane, este foarte bine dacă face acest lucru, în măsura în care se referă la realizările filatelice sau cercetările persoanei în domeniu. Cine vrea să lanseze epitete, să o facă în altă parte, nu pe acest blog.

Periodic voi lansa subiecte de profil. Pe margine lor, voi fi deschis oricărei discuţii, dar îndrăznesc totuşi să-mi iau libertatea de a răspunde la cine cred eu de cuvinţă. Nu îmi cereţi detalii personale, le voi da eu dacă voi crede că-i un lucru potrivit. Cât despre materiale, unele s-ar putea să poarte drepturi de autor, dar voi specifica acest lucru, când este cazul.

Încă nu m-am hotărât dacă voi avea sau nu colaboratori. Voi vedea cum vor evolua lucrurile în viitor.

Credeţi că s-ar putea să vă intereseze ceea ce am eu de spus? Abonaţi-vă. Prin mail sau RSS (nu ştiţi ce e ăsta? Mai săpaţi!).

Deci, v-am spus-o!

2 comentarii:

  1. Si asa arata succesurile unui inceput ianuarie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă iei peste picior? Numai eba lu' sida mai vorbeşte de "succesuri".
    Uite aici:
    http://dexonline.ro/definitie/succes

    RăspundețiȘtergere