Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 23 aprilie 2016

Floare de iris

Pe la mine fiecare floare are perioada ei. Acum este perioada irişilor gingaşi, plini de culoare.
Îmi plac să-i privesc şi să-i mângâi, dar pe câţiva i-am şi pozat. Pozele nu-s strălucite, le-am făcut cu telefonul (dar le-am mai ajustat puţin, că nu-mi plăceau cum arătau).

Mâine sunt Floriile la ortodocşi. Tuturor doamnelor şi domnişoarelor cu nme de flori le dăruiesc o pată gingaşă de culoare!



Un comentariu:

  1. Sunt superbi toți irișii,cei cântați și cei fotografiați!
    Sărbători fericite cu multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere