Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 30 august 2015

Expoziţie virtuală a filateliştilor germani

Făcându-mi turul de dimineaţă peste ultimele ştiri, am descoperit un portal care găzduieşte expoziţia virtuală a colecţionarilor germani, membri ai BDPh e.V. (federaţiei filateliştilor germani).
Încă nu am avut timp să  parcurg exponatele, am citit numai "cuprinsul" expoziţiei virtuale. Îl găsiţi aici.


Pentru că tot este duminică şi poate că aveţi mai mult timp liber, vă recomand expoziţia virtuală şi vă urez o vizionare plăcută.

4 comentarii:

  1. Multe multumiri pentru gandul cel bun . Acest exemplu ne arata si noua "Ca Se Poate" de aici in colo sa speram ca vor apare si efectele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate, dar numai atunci când există înţelegere şi cooperare între participanţi.

      Ștergere
  2. Eu as face tot ce-mi sta in putinta ,dar de aici dintr-un colt de provincie ,am mai multa dorinta decat putinta . Nu-mi ramane decat sa ma bucur de ce primesc din amabilitate si altruism sa spun Multumesc si sa scormonesc incontinuare pe internet .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primiţi mâine ce v-am promis. Astăzi am avut o zi infernală... :(

      Ștergere