Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 22 aprilie 2015

Miercurea cu cântec (11)

Mi-am adus aminte că astăzi e miercuri!
Culmea e că puţin mai devreme fredonam hotărât - nevoie mare - melodiile pe care "anticul Winamp" încă reuşeşte să le redea vitejeşte de pe stream-ul celor de la PowerProgRadio.
Mi-am făcut o listă de prime audiţii (pentru mine desigur), piese mai mult sau mai puţin ritmate, dar care mie mi-au făcut o bună impresie. Să nu vă aşteptaţi la celebrităţi, pentru că nu este cazul.
Uneori însă tocmai aici e "spiel"-ul: să cauţi piese care ţi se par mai răsărite şi să încerci - după puterea ta, desigur - să le popularizezi.
Să înceapă muzichia aşadar!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu