Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 9 iulie 2014

Miercurea cu cântec (9)

Astăzi am avut de furcă: am luat în piept cozi de aşteptare în vreo trei instituţii sanitare de-ale statului. Am avut însă noroc că am avut căştile de la telefon la mine şi... am aşteptat şi eu omeneşte.   :)

Una dintre piesele pe care am ascultat-o acum, după foarte mult timp (cred că sunt poate şi zece ani de când am fredonat-o prima dată) mi-a trezit câteva amintiri depe vremea când mă omoram cu un proiect afurisit. Ştiu că atunci a reuşit să mă inspire. Şi datorită liniei melodice, dar şi datorită versurilor. N-o mai lungesc, vă doresc audiţie plăcută.

2 comentarii:

  1. Bună Max!
    Superbă melodie!
    Un sfârșit de săptămână cât mai frumos îți doresc,Max!

    RăspundețiȘtergere