Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 5 iulie 2014

Cuvântă şi ele pe limba lor

Numai că "limba" lor este un curcubeu de culori vii, o mângâiere atât a sufletului, cât şi pentru priivre.
Alaltăieri, printre mulţi ţepi apăruseră o mulţime de bijuterii roşii, cerate. Numai că eu le-am văzut abia ieri şi m-au făcut să pun repede mâna pe aparat.


Nu ştiam cum să mă întorc să "le prind" (că mi se terminase asfaltul). Dar am reuşit.


Fiind pe latura casei adăpostită şi fără alee, abia cu ocazia aceasta am zărit "plutonul" de muşcate de pe pervaz. Au ele mirosul lor pe care-l recunoşti imediat.


Pe alt pervaz, o mulţite de "trompetuţe" sunt gata de spectacol.


Iar lângă ele, nişte floricele roşii-albe "vorbesc" în limba lor.


Cu coada ochiului mi-am zărit "producţia": din cele vreo opt fire de roşii puse lângă trotuar de domana mea, vreo două sunt din cele mici, cherry.


Diseară vreau să ies la plimbare şi mi-am pregătit deja aparatul. Cică au plantat nişte vecini flori proaspete pe stradă.

2 comentarii:

  1. cu siguranta florile au fost tare bucuroase de a ta vizita... :)
    am eu o banuiala cum ca doamna ta le viziteaza mai des...:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa... cu siguranţă, dacă ar sta ele în grija mea... :(

      Ștergere