Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 14 august 2013

Şalom, de la Idel Leibovi

Ieri, tocmai urmărisem un mini-documentar despre vechiul cartier evreiesc al Bucureştiului, pe care mi l-a dăruit unul dintre colegii noştri de pasiune.
Imediat după aceea, am dat peste imprimatul din imaginea de mai jos.


Un proprietar al unui depozit de vinuri din Piatra-Neamţ îl anunţa (prin 1933) probabil pe unul dintre clienţii săi (din Bacău), că afacerea lui s-a mutat.
Iniţial nu citisem mesajul scris cu creionul, holbându-mă la ştampila de tren (trenul 140, Piatra-Neamţ - Bacău).
Ulterior, mi-am adus aminte că cineva era interesat de piese care ar putea ilustra o colecţie cu subiectul "Istoria comerţului interbelic". Probabil că acest imprimat i-ar fi fost tocmai bun. Am văzut piesa pe un portal online şi cred că a rămas nevândută (ori s-a vândut pentru o sumă infimă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu