Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 28 iunie 2013

Nu ştiu câtora le mai spun ceva aceste nume

Erau anii '60, iar numele României începuse să se rostească în străinătate şi datorită prof. dr. Ana Aslan şi a Institutului Parhon. Nu ştiu câtora le mai spun ceva aceste nume, dar din Peninsula Arabică nu plecau în lume prea multe corepsondenţe, mai ales spre sud-estul Europei.
Am văzut întâmplător plicurile din imaginile de mai jos pe un portal de licitaţii online. Sunt mult mai "recente" decât subiectele pe care le abordez de obicei, dar nu m-am putut abţine.
Lăsaţi să vă "bântuie" un gând bun pentru cei care ne-au dus faima în lume.


2 comentarii:

  1. Buna seara! Am mostenit de la tatal meu o colectie de timbre si nu stiu ce sa fac cu ele...unde gasesc un filatelist sa-mi faca o evaluare?Sunt din judetul Hunedoara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara,
      Trimiteţi un mail pe adresa Federaţiei Filatelice ca să vă îndrume spre cineva din judeţul dvs.
      Adresă de mail:
      federatia_filatelica@yahoo.com

      Ștergere