Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 17 martie 2013

Am găsit o ştampilă care-mi lipsea

Astăzi mi-ai pus Doamne-Doamne mâna în cap şi m-am ales cu un lot de câteva mii de bucăţi (vreo opt şi ceva) de mărci postclasice. Cele mai multe, majoritatea de fapt, sunt Spic de grâu, dar au rămas printre ele şi câteva Paris-Bucureşti. Uitându-mă "în diagonală" pe ele, am dat peste perechea de mai jos, care poartă o ştampilă pe care încă nu o aveam.


Este vorba de o ştampilă cu cerc dublu, cu data pe trei rânduri, GARA VEREŞTI (23 AUG 80 pare a fi). Nu este cine ştie ce raritate, dar plăcerea de a completa căsuţa liberă este foarte mare.

4 comentarii: