Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 24 februarie 2013

Sibiu, scări cu cântec

Am dat de o ilustrată de prin anii '20, nu prea bine păstrată dar cu o imagine care mi-a adus aminte de o întâmplare.


Scările acestea mai existau prin anii '70. Am trecut aici printr-o întâmplare pe care nu am uitat-o. O femeie cam între două vârste s-a împiedicat săraca, sub greutatea unor sacoşe, ducându-se de-a dura pe scări. După ce a căzut, nu mai mişca şi-mi era frică să nu se fi întâmplat vreo nenorocire. Am răcnit din toţi plămânii la o persoană în vârstă, care stătea cocoţată la unul din geamurile de la etaj, să cheme urgent o salvare, apoi m-am dus la săraca femeie, care gemea surd.
Salvarea a venit repede. N-am mai ştiut nimic de acea persoană până când, după vreo doi ani, m-am pomenit că m-a căutat să-mi mulţumească pentru ajutorul pe care i l-am dat atunci.

8 comentarii:

  1. Bună Max!
    Este superbă ilustrata!
    Și povestioara interesantă,bine că nu o fost grav!
    O seară de dragobete pe placul tău!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce intamplare!ai fost oricum pe faza...
    ilustrata are un colorit fermecator...

    RăspundețiȘtergere
  3. scările din ilustrată sunt tot acolo, la locul lor, lângă Podul Minciunilor

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos din partea ei ca te-a cautat sa-ti multumeasca :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Din cate stiu, scarile acelea mai exista si astazi...Din 2006 incoace am in fiecare vara bucuria de-a trece pe acolo cu ocazia festivalului Artmania.\m/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai fost eu pe acolo de atunci. Lucrurile ştiu că se mai schimbă, uneori chiar neaşteptat de repede.

      Ștergere