Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 4 februarie 2013

Cârciuma de la ţară

Nu mi se pare ceva extraordinar (din punct de vedere filatelic, este o piesă absolut comună, făcând abstracţie de cealaltă faţă), nu ştiu cum este evaluată de către cartofili deoarece nu mă pasionează domeniul. Dar imaginea îmi place şi tocmai de aceea m-am hotărât să o prezint.


6 comentarii:

  1. imaginea e chiar reuşită, aşa că înţeleg de ce nu ai rezistat tentaţiei de a o posta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La un moment dat mă gândeam la un serial cu astfel de imagini, ceva de genul "România profundă". :)

      Ștergere
  2. ai zice ca e o pictura de Grigorescu...faina imagine! :)

    RăspundețiȘtergere