Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 8 decembrie 2012

"Eliberarea" Braşovului

Ilustrata de mai jos (click pe imagini pentru mărire) mi-a atras atenţia prin caracterul său istoric. "Eliberarea" Braşovului a precedat şirul trist de evenimente care a dus la ocuparea, în timpul Primului Război Mondial, a unei părţi însemnate a teritoriului naţional (n-am spus-o pentru cei care cunosc, ci pentru că mi-am adus aminte de cineva care mă întreba candid "când a avut loc acest război"...).


Ilustrata a fost expediată în Germania, în noiembrie 1917, de către un militar german. Pe verso se distinge amprenta ştampilei unui oficiu poştal militar de campanie aparţinând unei unităţi germane.
Piesa a fost oferită recent pe un portal de licitaţii online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu