Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 2 august 2012

Jurnalismul de mahala

Am mai spus eu mai demult că această publicaţie (online) mă enervează prin modul în care face spam şi prin linkurile puse aiurea la unele ştiri.
De data asta, chiar văd că îşi dau în petic. Acesta nu mai e jurnalism. E un comportament iresponsabil, de cea mai josnică speţă. Şi mai au şi pretenţii...
Uitaţi-vă numai în ce se transformă comentariile:


Să vă fie ruşine, nesimţiţilor (dacă mai ştiţi încă ce înseamnă asta)!

16 comentarii:

  1. Bine Pete :)
    Eu nu stiu dupa ce intri pe asa ceva
    Jurnalism? Dupa care definitie?
    Te enervezi degeaba....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Idiotul ăla nu-şi dă seama că şi maică-sa e tot un român?

      Ștergere
  2. Cineva, demult, i-a spus "Excrementul zilei" Avea dreptate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măi Teo, eu dacă aş fi şef peste online-ul lor, n-aş putea să las toate "excrementele" alea pe pagină... Şi e valabil pentru toate publicaţiile online cu astfel de comentarii, nu numai de ăştia... :(

      Ștergere
  3. Nu stiu in ce moment valorile s-au inversat si de cand cei sapte ani de acasa sunt prezenti la oameni pe care poti sa ii numeri pe degetele de la o mana...La fel cum nu stiu in ce moment tara isi va reveni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate, dar acesta este un subiect despre care am putea discuta multe ore.

    Altceva am însă de semnalat:
    1. d-na judecător nu avea voie să dea nici o declaraţie în presă până la pronunţarea sentinţei.
    2. dacă tot a vorbit, măcar ştim care-i este nivelul: "Eu, după mine, trebuia anulat referendumul", a afirmat Cojocaru.

    :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Obisnuiam sa mai citesc evz din cand in cand,dar de cand cu referendumul au inceput sa-si dea arama pe fata,am ramas scarbita cat de pro-pdl sunt ei si cat de evident este acest lucru din articolele lor... nicidecum o publicatie `independenta`, intoxicheaza...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine nu mă interesează cui ţin ei partea (nu mă interesează politica), mă deranjează afirmaţiile făcute la adresa românilor, luaţi în general.

      Ștergere
    2. Shakuka, TOATE publicatiile din Romania tin partea unui partid politic. Chiar nu vad ce anume te socheaza
      Antenele lu Voiculescu, cui tin partea? E greu sau usor sa-ti dai seama?

      Cum a zis si MAX, conteaza CUM iti exprimi o opinie.Ca pana la urma fiecare stie ce vrea si cu cine tine, iar un cititor destept nu e usor de influentat

      Ștergere
    3. Ai dreptate Hapi, astăzi NU mai există nicio publicaţie sau televiziune neimplicată.

      Ștergere
  6. Max , ai preocupari atat de elevate. De ce sa te cobori la fituici de propaganda? Sau , daca arunci o privire fa-o detasat !
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ne bucuram !


    http://www.youtube.com/watch?v=z1ujrnSqjAc&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  8. Salve Max !


    http://www.youtube.com/watch?v=E1FUDFS_hvg&feature=fvwrel

    RăspundețiȘtergere