Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 27 august 2012

Fragment de coală la "Principatele unite"

Acum câteva zile a fost vândută pe eBay o piesă frumoasă, pentru un preţ absolut decent, în opinia mea.

 Partea bună este că vânzătorul a postat şi o imagine a versoului, care îi poate ajuta pe cei începători să vadă cum trebuie să arate gumajul original de la aceste mărci.


Fragmentul de coală a fost însoţit şi de un certificat, semnat de un nume cunoscut.


Piesa a fost vândută cu 188 euro (20 de biduri), un preţ mic faţă de raritatea ei.

2 comentarii:

  1. Salut Max !
    Am vazut,pe viu, o scrisoare circulata cu un straif de 4 valori Principate 6 parale. Foarte frumoasa !
    De altfel m-am bucurat de increderea unui mare colectionar si filatelist care mi-a prezentat acasa la dansul circulatii clasice si postclasice foarte frumoase . De asemenea si scrisori prefilatelice , toate Romania. A fost o incantare deosebita.
    Am vazut coli , fragmente de coala, din diferite perioade , studii , nenumarate fragmente de plicuri clasice si postclasice.
    Domnul a publicat studii in revista de filatelie care apare la Brasov.
    Sa-i dea Domnul sanatate si putere de munca ! Mi-a facut o mare bucurie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întotdeauna este plăcut să vezi aşa ceva. Mai ales dacă eşti pasionat.

      Ștergere