Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 28 iunie 2012

Încă un negustor de mărci

Răsfoind ofertele de pe net, am dat peste plicul din imaginea de mai jos (click pentru mărire).


Piesa nu este una formidabilă, dar mi-a atras atenţia antetul imprimat pe plic:

MAISON PHILATELIQUE
DR. ARNOLD JAZLOWITZ
STR. ACADEMIEI 2, ETAJ 3
BUCUREŞTI I

Fiind crescut în cartier, mi-am imaginat imediat cum arată locaţia. Bineînţeles că m-am întrebat şi cum arăta în 1933 (anul în care a fost expediat plicul) biroul negustorului nostru. Din păcate, deşi întâlnim destule "urme" lăsate de colecţionarii şi negustorii de altă dată, cu imaginile stăm prost. Nu s-a gândit nimeni atunci că vor mai fi şi unii "nebuni" care ar putea fi interesaţi de aşa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu