Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 20 mai 2012

Un Cap de bour de vânzare

Cercetătorul şi traderul Trevor Pateman a anunţat astăzi pe propriul blog că are de vânzare un unicat obliterat al mărcii de 108 parale din prima emisiune moldoveană.

Imaginea mărcii o puteţi vizualiza mai jos.


Imaginea nu este nemaipomenită, Trevor cred că nu stăpâneşte chiar bine softul de editare.

Conform afirmaţiilor sale, piesa este originală (şi mie mi se pare, dar nu mă pot pronunţa exclusiv după această imagine). Trevor se lansează într-o speculaţie privind ştampila, eu spun că cel mai probabil aceasta este Berlad Moldova 9/23 (sau 25). Cu privire la dată, cifrele se pare că sunt inversate, în sensul că luna este situată la numărător şi ziua la numitorul fracţiei.
În situaţia în care este cineva interesat, îl sfătuiesc să-i ceară vânzătorului şi un certificat (dar nu semnat de el, căci nu este acreditat pentru prima emisiune Cap de bour de către AIEP).
Trevor nu a anunţat şi preţul solicitat, un lucru normal spun eu (cine este interesat, negociază).

2 comentarii:

  1. Am si eu un cap de bou nu stiu daca ie original si stema dati-mi un sfat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trimiteţi o fotografie, ca să vedem despre ce este vorba.

      Ștergere