Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 15 noiembrie 2011

O piesă cu încărcătură

Piesa are încărcătură istorică, nu am spus-o în titlu din anumite motive...
Este o piesă curat filatelică, nu are circulaţie poştală, fiind de fapt mai mult un suvenir realizat de un naţionalist bulgar, la scurtă vreme după dezmembrarea României şi trecerea Cadrilaterului la vecinul de la sud de Dunăre.


Piesa nu este românească (cel puţin mărcile şi ştampilele, deoarece ilustrate este). Practic nici nu ar fi de interes pentru colecţionarii români. Cu o precizare totuşi. Dacă examinaţi imaginile piesei, veţi observa că datele ştampilelor oficiilor proaspăt bulgăreşti (la epoca respectivă) sunt diferite. Mă întreb dacă nu cumva aceste date sunt şi cele la care administraţia poştală bulgară a început să funcţioneze în fiecare din localităţile respective.
Piesa (mai) este de vânzare pe eBay, cu un preţ relativ modest.
Se încumetă cineva?

8 comentarii:

  1. Cristi: Câteodată, unele piese chiar sunt exponate istorice. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca zici tu , ......unde nu se pricepe omul , trebuie sa-i creada pe ai' dde se pricep . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alm: Păi şi eu întrebam, pentru că sunt date pe care nici eu nu le cunosc, dar am colegi colecţionari care au stat cu nasul în arhive mai mult decât mine... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred că ai stat și tu cu nasu în arhive ,doar că pentru alte subiecte.
    O fi asemănătoare ștampilelor „viszatért ”din Transilvania după dictatul de la Viena.

    RăspundețiȘtergere
  5. tu1074: Am stat şi eu ceva timp, dar cam demult, înainte de 1990.
    Ai dreptate, sunt cam în aceeaşi categorie cu cele maghiare, dar cu o deosebire: în Ardeal problema a durat numai vreo patru ani...

    RăspundețiȘtergere
  6. spre rusinea mea nu am ajuns niciodata la arad..dar ma voi stradui acum ca am vazut ce frumos este

    RăspundețiȘtergere
  7. karma police: Nu-i nicio ruşine, nu înţeleg de ce ar fi... Nimeni nu a putut vizita toate locurile frumoase.
    Cred că era destinat altui articol comentariul tău... :))

    RăspundețiȘtergere