Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 22 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte - Pentru doamne şi domnişoare (2)

Am făcut eu ce-am făcut şi nu mai găsesc ilustratele pe care doream să le prezint cu ocazia acestei WWD. Dar am o scăpare! Aveam pregătite ilustratele pentru al doilea episod din...

Podoabe şi bijuterii

Spuneţi-le domnilor, prietenilor şi..., mă rog, ştiţi voi cui, să nu mă înjure nici de această dată (şi vă mai spun aşa, la ureche - dar rămâne între noi vă rog - că va mai fi un episod!).
Dacă l-aţi scăpat pe precedentul, îl găsiţi aici.


Vă rog să nu uitaţi, Miercurea fără cuvinte a început la Carmen!

Tuturor vă doresc o zi de miercuri cât mai plăcută!

Alice Georgiana, altmarius, filumenie, Anastasia, Andera, Androxa, Balantza, Blogatu, Ninu, by Cetăţeanu, Alm, Cleo, Clipe de Cluj, C.L.M., Colţu' cu muzică, Costin Comba, Cris-Mary, Cristi, Dana Diaconu, Dani, dictaturajustitiei, Diverse, Florina, aefcfoto, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Geanina, George Secăreanu, Hapi, innerspacejournal, Ioan Usca, Iulisa, Lângă şemineu, Lolita, addicted, Alexandru, lunapatrata, Marycix, Minoki, Mirela Pete, Napocel, Neuroanchiloza, nikuelektriku, Octo Cat, Vera, Pandhoraa, Elena, Alina, Sophie, Robert, Rokssana, Roxana Iordache, Sara, Se-cret, Serginiu, Solidaster, SoriN, A Different Blog, stropidesuflet, Teo Negură, Tiberiu Orăşanu, tu1074, Tudor Enea, Ulise, Doru, Zamfir de Turda, Zaphotograph, Zelist, Zina, dar nu numai lor!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Pe malul Mureşului, la Arad
Alba Iulia
O plimbare prin vechiul Bucureşti
Frumoşi, dar... nu puneţi mâna!
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

70 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa colectie! Mi-au placut si imaginile cu bijutierii. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. minoki: Mulţumesc! Uite, poţi să te inspiri pentru modelele tale... :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. O Miercuri placuta iti doresc si eu !
    ... Frumoase bijuteriile, doar sa ai la casa cui sa le oferi. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ninu: Acum... e după preferinţe, posibilităţi şi situaţie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vãd cã tii mult cont de silueta noastra :)).Ai postat din prima,pe lânga floricele si o cutie cu ciocolãtele apetisante,hímmm.(eu iau si florile si...restul):))
    Colectia de bijoux sunt superbe.

    "Toate-s vechi si nouã-s toate"zicea Eminescu.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Presimt că voi visa frumos peste puțin timp :) Deosebită colecție, ar împodobi frumos orice femeie! Un mijloc de săptămână liniștit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. wow! îmi place a doua fotografie foarte mult. mulţumesc! o zi frumoasă mâine, miercuri!

    RăspundețiȘtergere
  8. Solidaster: Uite că nu m-am gândit la ciocolăţele în contextul ăsta... A fost ideea artistului decorator! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Dana Diaconu: Îţi mulţumesc frumos, happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anastasia: Îţi mulţumesc frumos! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Splendide ! Noapte buna !!!
    P.S.- Max, ai gresit link-ul, de la Carmen se ajunge la postul cu Aradul.

    RăspundețiȘtergere
  12. O combinatie foarte reusita intre produsul finit aflat sub dalta mesterilor si rezultatul muncii lor.
    Salutari cu bine!

    P.s. Vezi ca i introdus la Carmen link-ul de saptamana trecuta. Sa il pui din nou pe cel actual:)

    RăspundețiȘtergere
  13. WOW! o expozitie grozava! cu siguranta toate doamnele si domnisoarele vor bate la usa blogului tau :)

    RăspundețiȘtergere
  14. ohhh...meriti sa fii ucis in chinuri :)))
    minunate imagini...incantatoare bijuterii...si flori si dulciuri :)
    sunt sigura ca sotia ta este o rasfatata :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce de bijuterii!:) Owww:D CE fruuuumos:X

    RăspundețiȘtergere
  16. e...acum ca tot se apropie mosul si ca tot imi doresc o bijuterie, stie mosul ca am vorbit deja:))) tu nu faci decat sa ajuti, cu asa frumuseti!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bijuterii, sigur ca da, placute sunt la privit dar mai ales la purtat :) Voi avea si eu un post cu minunatii din astea, candva prin decembrie.

    RăspundețiȘtergere
  18. Epocale:). Mi-am adus aminte de revistele frantuzesti si reclamele din ele. O zi placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Max!
    Wow cât sunt de frumoase!
    Azi ne-ai îmbolnăvit pe noi femeile
    cu atâtea frumuseți!
    O zi de miercuri plăcută,Max!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce ne faci, Max Peter, sunt prea frumoase, atat bijuteriile, cat si ilustratiile!
    O zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. tu26dor: Îţi mulţumesc frumos!
    Îl corectez când voi avea puţin timp.

    RăspundețiȘtergere
  22. CARMEN: Îţi mulţumesc! Oricui îi plac este invitat!

    RăspundețiȘtergere
  23. Pandhora: Îţi mulţumesc pentru sinceritate (uite că la asta chiar nu mă aşteptam...). :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Geanina: Tot la Moşul mă gândeam şi eu!... :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Neuroanchiloza: Abia aştept să citesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. RobertN: Unele din reclamele apărute prin reviste s-au tipărit şi ca ilustrate - sunt vreo trei numai pe care le ştiu eu.

    RăspundețiȘtergere
  27. Elena: Ei, eu am vrut să vă placă, nu să vă îmbolnăvesc... :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Mirela P.: Îţi mulţumesc şi îţi dorecs la fel!

    RăspundețiȘtergere
  29. superbe sunt :)
    nu mai port de vreo 3 ani....mi-am schimbat nitel si gusturile...sunt fascinata de pietre si mai nou ,imi place argintul...

    zi faina sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Le-ai facut o surpriza frumoasa doamnelor si domnisoarelor! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mulţumim, frumoasă colecţie... :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ești o minune la casa doamnelor și domnisoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  33. Trebuia sa pui un avertisment la intrare ceva de genul-Iubitoarele de perle sa ia aspacardin -

    ;))
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. Rokssana: Îţi mulţumesc! Sunt şi ceva pietre printre ilustrate...
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Mona: Şi eu îţi mulţumesc! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. Vera: Eu aş prefera la una singură, nu la toate... :)))
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  37. Alm: Eu ştiu, poate că sunt persoane care sunt alergice.... :))
    Îţi mulţumesc frumos! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. nu sunt amatoare de bijuterii dar imi plac perlele foarte mult; gratioase, elegante si naturale au darul de a innobila pe cea care le poarta

    RăspundețiȘtergere
  39. Adriana: Cred că pentru toate gusturile se găseşte câte ceva... E adevărat, perlele simbolizează nobleţea.

    RăspundețiȘtergere
  40. Frumoase ! Întrebare: Bijuteriile înfrumuseţează doamnele sau doamnele pun în valoare bijuteriile ?...

    RăspundețiȘtergere
  41. Zina: Răspunsul îl vei avea în episodul al treilea al serialului, mă vei înţelege perfect (uite că am lăsat ce-i mai interesant la urmă...). :)))

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce de tentatii aici! Cine le poate rezista? D-lor, d-soarelor puteti raspunde? :)
    Felicitari Max Peter!

    RăspundețiȘtergere
  43. Lolita: Mulţumesc frumos! Sunt pentru toate gusturile (cred...). :))

    RăspundețiȘtergere
  44. sper ca nu te-ai suparat...era un alint sa stii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  45. Pandhora: Încă nu mi-a dispărut simţul umorului... :))

    RăspundețiȘtergere
  46. zoltybogata: Mă bucur dacă îţi plac!

    RăspundețiȘtergere
  47. :) ce coincidență !
    Ieri și astăzi și eu m-am ocupat de bijuterii și podoabe! Am căutate două inele care au dispărut,după ce doamna mea nu le-a purtat o perioadă!
    Le-am găsit în cele din urmă!
    Dacă nu aveam nevoie de postarea ta ca ghid să cumpăr podoabe noi :) !

    RăspundețiȘtergere
  48. Nu ai fi pastrat postarea asta pentru luna martie. o dai acum inainte de mos gerila, mos craciun, mos nicolae, mos ene si alti mosi.
    Toate bune

    RăspundețiȘtergere
  49. tu1074: Bine că au fost găsite, i se mai întâmplă şi doamnei mele să nu găsească câte ceva.
    Nu ştiu dacă erau ilustratele bune pentru un asemenea ghid, că sunt cam vechi... :))

    RăspundețiȘtergere
  50. Costin: Las' să fim noi sănătoşi până în martie, găsim noi materiale şi pentru asta... :))

    RăspundețiȘtergere
  51. absolut superbe fotografiile. Mai ales ca sunt fana bijuteriilor ce pastreaza o istorie...
    Nota 10 cu plus de la mine!!

    RăspundețiȘtergere
  52. Orry: Îţi mulţumesc frumos şi bine-ai venit!

    RăspundețiȘtergere
  53. Foarte frumoasa prezentarea! Privind astfel de imagini am parte de importante momente de relaxare! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  54. Marycix: Şi eu îţi mulţumesc frumos pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  55. Sunt superbe! O incantare sa le privesti si sa gandesti cum ar fi sa le probezi pe toate :-)

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  56. Alexandru: Îţi mulţumesc!
    Şi eu îţi doresc o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  57. Delectare vizuala la maxim!
    Pur si simplu n-am cuvinte!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  58. Iulisa: Îţi mulţumesc! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  59. Te salut, Peter!
    Incantatoare bijuterii...si flori si dulciuri Si pentru ca vine cu pasi uriasi "Luna Cadourilor" e minunata expozitia ta ,o sursa buna de inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
  60. SoriN: Ai dreptate, mai sunt doar câteva zile până începe (uite că eu nici nu m-am gândit la asta!...). :))

    RăspundețiȘtergere
  61. Asta chiar ca mi-a placut! Mai ales medalionul acela cu piatra verde ca o boaba de strugure prins intre metalul contorsionat...Superb!

    RăspundețiȘtergere
  62. hapi2233: Mă bucur, pentru necunoscătorul din mine orice părere contează, mai ales din partea cuiva care se pricepe. Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere