Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 28 august 2011

Pilot In The Sky Of Dreams

Threshold este o trupă de prog-rock aproape necunoscută la noi. Dar are câteva albume cotate bine, iar concertele sale au întotdeauna sala plină. Piesa are versuri frumoase, iar clipul cred că va fi apreciat atât de iubitorii de SF, cât şi de împătimiţii filmelor de acţiune.

10 comentarii:

  1. suna bine...un fel de romantism...mai dur :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora: Mi s-a părut mie mai potrivită...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Max!
    Superbă piesă!
    Să-ți fie ziua frumoasă și săptămână
    care abia a început la fel!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc frumos Elena, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Filmul , ca si seria TV , a fost ok , desi cam low budget
    Summer Glau , ok
    iar muzica , da , un fel de progresiv, dar spre anii 80 .

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-i stiam, multumesc pentru recomandare, Peter! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. schtiel: Mie mi-a plăcut tot ce a fost la TV. Muzica este într-un stil mai... clasic, dar au o orchestraţie care sună tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. teonegura: Dacă ai observat, aleg trupe mai puţin cunoscute sau deloc. E păcat să nu le fac cunoscute. Voi încerca să continui.
    O seară faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. hm... din pacate, videoclipul este blocat pentru Germania :( ...
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen: Uuuff!!! Îmi pare rău, văd eu cum mă revanşez!

    RăspundețiȘtergere