Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 25 august 2011

"Mi-a fost furat un laptop trimis prin Poşta Română"

Chestia este găsită pe blogul lui Urban Iulian, aici. Situaţia parcă este trasă la indigo cu ce a păţit un cunoscut de-al meu, dar nu cu un laptop, ci cu o tabletă. Ce mama lu' proces verbal se întâmplă acolo?

4 comentarii:

  1. Când te duci să întrebi, nu ți se dă niciun răspuns.Ci doar scuze penibile aruncate peste umăr...Nu e de încredere...Eu am renunțat să trimit ceva deoarece am pățit ceva asemănător.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera: Mi s-a povestit chestia asta de mai multe ori. Şi ajungi să te întrebi: tipii ăştia de ce nu îşi verifică între ei ceea ce primesc, pe baza documentelor? Eu ştiu cam ce scrie în instrucţiunile lor de exploatare, dacă le-ar respecta, mai mult ca sigur că nu ar apărea astfel de cazuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici imi pot asigura pachetul
    De exemplu, daca trimit un pachet in Ro si consider ca are valoarea de 100 euro, platesc suplimentar o suma modica si il asigur. Daca pachetul se pierde (indiferent unde) mie mi se returneaza acei bani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi în RO se poate, dar unii sunt aşa de scârţari încât nu-şi asigură trimiterea. Sau cer corespondentului să-i facă trimiterea la cea mai ieftină treaptă de tarif norma, ca să nu plătească. Până la urmă, când te zgârceşti, pierzi mai mult. Pe lângă asta, mai sunt şi cazuri ca cel pomenit...

    RăspundețiȘtergere