Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 18 ianuarie 2011

E voie?

"Tocmai am terminat de citit un articol interesant pe blogul cuiva. Pentru că imi place, il copiez pe blogul meu. Am făcut un lucru interzis de lege?

Răspunsul este, fără îndoială, da. Indiferent că pun sau nu sursa către articolul original, nu am voie sa copiez munca unei alte persoane fără consimţământul său expres".

Citeste mai mult pe pagina AvocatNet.ro, pe care o recomand celor interesaţi de legislaţie. Recomandarea nu este întâmplătoare. În viitorul apropiat voi publica unele articole la care voi specifica în mod expres tocmai acest lucru: preluarea sau utilizarea nu va fi permisă fără consimţământul expres al autorului, fie că acela este un colaborator extern sau chiar eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu